Załóż bloga Zaloguj się



Porady :)

Co czuje zakochany chłopak?

aniolekdiabelek | 08 Październik, 2008 02:45

Nie rozumiesz, czemu zabujany chłopak czasem zachowuje się dziwnie? On też często nie wie, dlaczego mu odbija. Spróbuj to rozkminić!

 To, że faceci różnią się od lasek, wiadomo nie od dziś. Większość ludzi miewa czasami wrażenie, że płci przeciwnej nie da się zrozumieć. No nie da się :-(. Sęk w tym, że dziewczyny często radzą sobie z tym brakiem zrozumienia, traktując swoich chłopaków tak, jakby myśleli jak dziewczyny (”Skoro ja mówię mu sto razy dziennie, że go kocham, a on mi nie, to znaczy, że nic do mnie nie czuje!”). Tymczasem męskie uczucia działają zupełnie inaczej niż damskie. Wcale nie lepiej, nie gorzej, tylko inaczej. A ponieważ wszyscy ciągle o tych różnicach zapominają, tak trudno się dogadać. Chcesz dowiedzieć się, co siedzi w męskiej głowie? Przeczytaj o tym, co myśli i czuje zakochany chłopak!

Zagubiony
Miłość jest bardzo intensywnym uczuciem. I nawet dla wprawnego damskiego serca może być ogłuszająca. Tym bardziej dla nastoletniego kolesia, który czasami nawet nie odróżnia, czy jest głodny, czy podekscytowany. Nie mówiąc już o jakichś uczuciowych subtelnościach ;-). W tym wieku chłopaki są bardzej skupieni na pracy nad swoją fizyczną atrakcyjnością oraz na wyładowywaniu nadmiaru energii na boisku, niż na dumaniu nad swoimi stanami wewnętrznymi. Dlatego np. gostkom czasami zdarza się mylić miłość z lubieniem. Z tego też wynika zadziwiający fakt, że często chłopak jest jedyną osobą, która jeszcze nie wie, że się zakochał (ty wiedziałaś od miesiąca). Nie dziw się więc, że zadurzony misiek momentami sprawia wrażenie zagubionego. Dla niego to trochę błądzenie po omacku. Poza tym, że oczywiście jest mu cudownie. Bo jak facet się zakochuje, to najczęściej bardzo, bardzo mocno.
Co z tym zrobić?
1 Daj mu czas. W ogóle nie rozumiesz, jak to możliwe, że jemu na tobie zależy, ale jeszcze się z tobą nie umówił? Wyobraź sobie, że on może nie wiedzieć, jaka jesteś dla niego ważna.
2 Rozmawiaj: im więcej będziesz z nim gadać, tym szybciej się porozumiecie. Jak czegoś nie kumasz, pytaj.

Zamkniety w sobie
Chłopcy są bardziej skryci niż dziewczyny. Koleś może być wyszczekany jak megafon na dworcu centralnym, a mimo to na pytanie: ”Kochanie, co czujesz?”, odpowiadać: ”Eeee”. t Aprzecież obydwoje dobrze wiecie, że on się aż gotuje z emocji. Czemu tak jest? Bo on często zdaje sobie sprawę ze swoich ograniczeń: wie, że może się w ocenie swoich uczuć mylić, więc milczy, póki się nie upewni, co mu w duszy gra. Nie chciałby wyznać miłości, jeśli to tylko lubienie. Poza tym, dla kolesia mówienie o emocjach jest jak przebiegnięcie się na golasa po boisku szkolnym. Owszem, da się zrobić, ale jaki wstyd! Dlatego on unika odsłaniania się. Efekt jest męczący nie tylko dla ciebie, ale głównie dla niego, bo koleś nie może przegadać problemów z kumplami! Kiedy ty się zakochasz, masz wsparcie koleżanek. Dziewczyny szczerze poradzą ci, co powinnaś zrobić. Faceci mają trudniej, bo rzadko rozmawiają ze sobą o takich sprawach. Po prostu boją się, że zostaną wyśmiani. Wyobraź sobie, co by było, gdyby zniknęły wszystkie twoje kumpelki – pewnie byś wybuchła z nadmiaru emocji. A kolesie tak mają na co dzień i wszystko rozkminiają sami. Co nie zawsze im wychodzi, mimo że próbują.
Co z tym zrobić?
1 Uszanuj fakt, że są rzeczy, o których on nie potrafi mówić i nie wypytuj częściej niż to konieczne. (Oczywiście powinien ci odpowiedzieć na pytanie, czy cię kocha, ale może nie co pół godziny).
2 Nie wyśmiewaj i nie krytykuj, kiedy wreszcie zacznie się przed tobą otwierać. Uwierz, to dukanie i posapywanie ze zwieszoną głową sporo go kosztuje. Więc wysłuchaj go, nawet jeśli gada jakieś straszne głupoty ;-). Pls...

Romantyczny
Zakochany koleś to kompletny wariat. W pozytywnym tego słowa znaczeniu, oczywiście. On jest w stanie zrobić wszystko, żebyś tylko była szczęśliwa. Będzie wstawał o 6. rano, żeby cię np. odebrać z dworca, będzie chodził na romantyczne filmy. Jeden twój uśmiech sprawia, że miś nie może się przestać szczerzyć, a kiedy jesteś smutna, to jakby jemu ktoś wyrwał serce. Chłopak czuje takie przypływy emocji, że aż mu się czasem uszami wylewa. Dlatego wybacz mu nadpobudliwość w twojej obecności: jeśli on spontanicznie przytuli cię tak, że aż zsiniejesz, to dlatego, że nie może cię zjeść, a coś z tym MUSI zrobić, bo inaczej oszaleje. I jeśli go zacznie ponosić, zamiast obrażać się, powiedz spokojnie: ”Słońce moje kochane, możesz mnie puścić?”. On w ten sposób pokazuje, że cię kocha. Jeśli chcesz uniknąć krępujących sytuacji, lepiej podpowiadaj mu, jak może cię uszczęśliwić: np. że lubisz, kiedy nosi za tobą fortepian, bo czasami nachodzi cię, żeby sobie pograć ;-))). I on zrobi dokładnie to, o co poprosisz. Ty będziesz zadowolona, a on cały szczęśliwy, że ty jesteś happy. I tak to się właśnie nakręca.

Co z tym zrobić?
1. Dawaj mu dokładne instrukcje: co powinno się zdarzyć, żeby tobie było dobrze. On się ucieszy, bo z prostymi komunikatami to akurat radzi sobie świetnie. Tylko nie każ mu się wszystkiego domy- ślać, bo wtedy masz jak w banku, że nie trafi. Nie dlatego, że jest głupkiem, tylko dlatego, że nie umie czytać w myślach, a stara się zrobić cokolwiek.
2 Bierz od niego. Wbrew pozorom faceci czują się bardziej kochani, kiedy pozwalasz się kochać. To dla kolesia dowód zaufania, np. ”Tak mi z tobą dobrze, że pozwolę ci mnie pocieszać”.

Zmysłowy
Miłość to także kwestia zmysłów. ciało kolesia na wiele rzeczy reaguje zupełnie inaczej niż twoje. na przykład na dotyk. On jest trochę mniej niż ty wrażliwy na dotyk. Dla ciebie kontakt to przywilej zarezerwowany dla najbliższych, bo każde muśnięcie odczuwasz (w sensie dosłownym) bardzo mocno. A ponieważ faceci są bardziej odporni, szybciej dążą do kontaktu fizycznego z dziewczynami. I czasami przykładają do niego mniejszą wagę. Panowie są także mniej wrażliwi na zapach. Co tłumaczy rozmaite aromaty docierające z męskiej szatni, ale także gorszy ”węch” na ludzi. Dziewczyny są dobre w odczytywaniu emocji i intencji innych, m.in. dlatego, że na przykład kła- miący chłopak ”pachnie” inaczej niż mó- wiący prawdę. Uwaga: z racji tego, że misiek inaczej słyszy, często umykają mu bardzo subtelne różnice w tonie twoich wypowiedzi. Dlatego nie dziw się, kiedy on pomyśli, że łagodne: ”Zrobisz, jak będziesz chciał”, znaczy to samo, co wypowiedziane przez zaciśnięte zęby i ze łzami w oczach: ”Oczywiście, że możesz iść ze swoją przyjaciółką na bilard”. Pamiętaj tylko, że najczęściej ani ty, ani on nie zdajecie sobie z tych różnic sprawy, stąd te nieporozumienia. Staraj się więc rozmawiać ze swoim facetem spokojnie.
Co z tym zrobić?
1. Dotykaj swojego chłopaka dwa razy więcej niż teraz. Na pewno będzie tym zachwycony. Kolesie kochają być przytulani, poklepywani czy muskani.
2. Postaraj się mówić wprost. Szczególnie jeśli chodzi o ważne sprawy. Zminimalizujesz ryzyko nieporozumień. Szybciej się dogadacie, jeśli po prostu powiesz: ”Mógłbyś po mnie przyjechać?”, niż kiedy będziesz wzdychać i robić miny, a na koniec strzelisz ogromnego focha.

Męski
Nie musisz ani sobie, ani innym pokazywać, że jesteś dziewczyną. Prawda? W życiu by ci to nie przyszło do głowy, bo Przecież to oczywiste, że jesteś laską. A koleś na każdym kroku stara się wszystkim dokoła udowadniać, że jest ”męskim” facetem. Chce się zachowywać jak facet, mówić jak facet, myśleć jak facet. Problem polega na tym, że twój luby najczęściej niezbyt dokładnie wie, co to znaczy, więc stara się kopiować zachowanie gwiazdorów, sportowców czy swoich ”męskich” kumpli. To powoduje najczęściej rozmaite kłopoty... Kiedy gościu się zakocha, często ten syndziej męski niż zwykle. Żebyś przypadkiem nie miała wątpliwości. No i żeby kumple wiedzieli, kto w tym związku nosi spodnie. Dlatego twojemu misiowi przy kolegach zwykle odbija. Wtedy miły i ciepły na co dzień słodziak, zaczyna traktować cię jak głupią foczkę. A ciebie to doprowadza po prostu do szału.
Co z tym zrobić?
1. Tłumacz, jak powinien się zachowywać ”twój” chłopak wobec ciebie. Żadnego poklepywania po pupie!
2. Traktuj go jak stuprocentowego faceta. Nie nabijaj się, że ma buty jak dziewczyna, pozwól mu czasem dominować. Mów, jakie cechy ci się w nim podobają (dzięki temu on się pewnie dowie, że w ogóle ma jakieś cechy ;-)). I nie trak-tuj go jak małego dziecka (np. myśląc za niego albo wszystko mu wybaczając), bo on nigdy nie nauczy się, jak to jest być dorosłym gościem.

Inny nie znaczy gorszy!
Pamiętaj, że może i płcie się różnią, ale to nie znaczy, że damski ”tryb odczuwania” jest lepszy. Nie zmuszaj swojego faceta, aby myślał jak twoje koleżanki i przestań wkładać mu do głowy ”jedyny słuszny” sposób widzenia świata. Postaraj się go zrozumieć, wejść w jego buty i popatrzeć na świat jego oczami. Dzięki temu dużo lepiej się dogadacie.

Jak on wyznaje miłość:
1 Nie płacz, błagam, bo oszaleję!
2 Musisz się tak ciągle spotykać z tymi twoimi kolegami?
3 Wygodnie ci, słoneczko?
4 Rany, jaka jesteś ładna...
5 Pójdziesz ze mną na męskie spotkanie z kumplami? (Uwaga! Pożądana odpowiedź to: ”nie”, ale liczy się gest)
6 Jesteś ładniejsza niż Scarlett Johansson, wiesz?
7 Ja tego... eee... wiesz... eee... bardzo cię... eee... lubię...

Oczywiście nie wszystko się sprawdza,ale najczęściej tak jest.... 

Komentarze

1 2 3 4 5 6 7  Następny»

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

http://hoyerliftreviews.stunt.website/ | 02/12/2016, 16:15

Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

http://hoyerliftreviews.stunt.website/ | 02/12/2016, 13:12

My partner and I stumbled over here different page and thought I might as well check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to exploring your web page yet again.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

RolandoJChai | 02/12/2016, 02:01

Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading properly. I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

MerlinGCetta | 02/12/2016, 00:40

continuously i employed to read smaller content that also clear their motive, and that is certainly also happening with this particular paragraph that i am reading now.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

http://j.mp | 01/12/2016, 17:10

We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website provided us with valuable info to work on. You've done an impressive job and our entire community will be thankful to you.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

plenty of fish dating site of free dating | 01/12/2016, 07:18

I take pleasure in, result in I found exactly what I used to be taking a look for. You have ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

LucienSFunes | 30/11/2016, 20:56

This is really interesting, You are a very skilled blogger. I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I have shared your website in my social networks!

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

GalePDermady | 30/11/2016, 18:58

every time i accustomed to read smaller articles or reviews that also clear their motive, and that is certainly also happening using this piece of writing that i am reading here.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

ChongVAbby | 30/11/2016, 16:44

I know this if off topic but I'm considering starting my very own blog and was curious what all is required to get setup? I'm assuming using a blog like yours would cost a pretty penny? I'm not so web savvy so I'm not 100% sure. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Cheers

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

TorieBBuchko | 30/11/2016, 16:24

I could not resist commenting. Perfectly written!

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

SilasIBrinda | 30/11/2016, 16:12

Hello there! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's unfamiliar with me. Nonetheless, I'm definitely happy I came across it and I'll be book-marking and checking back frequently!

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

Gracie | 28/11/2016, 18:55

This information is worth everyone's attention. Where can I find out more?

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

CurtisIKlapp | 28/11/2016, 18:11

I am just will no longer sure where you're getting your information, but great topic. I has to spend a little while studying a lot more or training more. Thanks for fantastic information I was once searching for this information for my mission.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

WaltonFDivel | 28/11/2016, 13:29

Hello everybody, here every person is sharing such familiarity, so it's nice to read this weblog, and I used to pay a visit this blog everyday.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

BrockRBonnes | 27/11/2016, 12:31

Hi there to all, the contents present at this website are in fact remarkable for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

CasieLFroozy | 26/11/2016, 17:42

Undeniably think that which you stated. Your preferred reason seemed to be on the web the simplest thing to be aware of. I believe that to you personally, I certainly get annoyed while people consider worries which they plainly tend not to learn about. You was able to hit the nail upon the top and defined out everything without the need of side-effects , people can go on a signal. Will probably be back to obtain more. Thanks

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

TrishNSvatek | 23/11/2016, 23:16

Hi colleagues, nice post and good arguments commented here, I am really enjoying by these.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

ErwinDKhubba | 21/11/2016, 00:54

I am just regular visitor, how are you presently everybody? This paragraph posted at this particular website is actually good.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

water car | 19/11/2016, 21:14

I am now not positive where you're getting your info, however great topic. I needs to spend some time studying more or understanding more. Thanks for excellent info I used to be in search of this information for my mission.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

quest bars where buy | 19/11/2016, 16:32

Good blog post. I absolutely love this site. Keep it up!
Dodaj komentarz
 authimage
1 2 3 4 5 6 7  Następny»

Kim jestem?

aniolekdiabelek

Jeżeli ktoś chce popisać ze mną osobiście to niech pisze na moje GG: 35491784.Chętnie pomogę i poznam nowych ludzi:> Bardzo proszę o komentowanie.

kalendarz

  • « Październik 2008 »
    Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    

szukaj


ostatnio...

archiwum

Kategorie

Syndicate

    RSS 0.90 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 0.3

Tagi



RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.