Załóż bloga Zaloguj się



Porady :)

Co czuje zakochany chłopak?

aniolekdiabelek | 08 Październik, 2008 02:45

Nie rozumiesz, czemu zabujany chłopak czasem zachowuje się dziwnie? On też często nie wie, dlaczego mu odbija. Spróbuj to rozkminić!

 To, że faceci różnią się od lasek, wiadomo nie od dziś. Większość ludzi miewa czasami wrażenie, że płci przeciwnej nie da się zrozumieć. No nie da się :-(. Sęk w tym, że dziewczyny często radzą sobie z tym brakiem zrozumienia, traktując swoich chłopaków tak, jakby myśleli jak dziewczyny (”Skoro ja mówię mu sto razy dziennie, że go kocham, a on mi nie, to znaczy, że nic do mnie nie czuje!”). Tymczasem męskie uczucia działają zupełnie inaczej niż damskie. Wcale nie lepiej, nie gorzej, tylko inaczej. A ponieważ wszyscy ciągle o tych różnicach zapominają, tak trudno się dogadać. Chcesz dowiedzieć się, co siedzi w męskiej głowie? Przeczytaj o tym, co myśli i czuje zakochany chłopak!

Zagubiony
Miłość jest bardzo intensywnym uczuciem. I nawet dla wprawnego damskiego serca może być ogłuszająca. Tym bardziej dla nastoletniego kolesia, który czasami nawet nie odróżnia, czy jest głodny, czy podekscytowany. Nie mówiąc już o jakichś uczuciowych subtelnościach ;-). W tym wieku chłopaki są bardzej skupieni na pracy nad swoją fizyczną atrakcyjnością oraz na wyładowywaniu nadmiaru energii na boisku, niż na dumaniu nad swoimi stanami wewnętrznymi. Dlatego np. gostkom czasami zdarza się mylić miłość z lubieniem. Z tego też wynika zadziwiający fakt, że często chłopak jest jedyną osobą, która jeszcze nie wie, że się zakochał (ty wiedziałaś od miesiąca). Nie dziw się więc, że zadurzony misiek momentami sprawia wrażenie zagubionego. Dla niego to trochę błądzenie po omacku. Poza tym, że oczywiście jest mu cudownie. Bo jak facet się zakochuje, to najczęściej bardzo, bardzo mocno.
Co z tym zrobić?
1 Daj mu czas. W ogóle nie rozumiesz, jak to możliwe, że jemu na tobie zależy, ale jeszcze się z tobą nie umówił? Wyobraź sobie, że on może nie wiedzieć, jaka jesteś dla niego ważna.
2 Rozmawiaj: im więcej będziesz z nim gadać, tym szybciej się porozumiecie. Jak czegoś nie kumasz, pytaj.

Zamkniety w sobie
Chłopcy są bardziej skryci niż dziewczyny. Koleś może być wyszczekany jak megafon na dworcu centralnym, a mimo to na pytanie: ”Kochanie, co czujesz?”, odpowiadać: ”Eeee”. t Aprzecież obydwoje dobrze wiecie, że on się aż gotuje z emocji. Czemu tak jest? Bo on często zdaje sobie sprawę ze swoich ograniczeń: wie, że może się w ocenie swoich uczuć mylić, więc milczy, póki się nie upewni, co mu w duszy gra. Nie chciałby wyznać miłości, jeśli to tylko lubienie. Poza tym, dla kolesia mówienie o emocjach jest jak przebiegnięcie się na golasa po boisku szkolnym. Owszem, da się zrobić, ale jaki wstyd! Dlatego on unika odsłaniania się. Efekt jest męczący nie tylko dla ciebie, ale głównie dla niego, bo koleś nie może przegadać problemów z kumplami! Kiedy ty się zakochasz, masz wsparcie koleżanek. Dziewczyny szczerze poradzą ci, co powinnaś zrobić. Faceci mają trudniej, bo rzadko rozmawiają ze sobą o takich sprawach. Po prostu boją się, że zostaną wyśmiani. Wyobraź sobie, co by było, gdyby zniknęły wszystkie twoje kumpelki – pewnie byś wybuchła z nadmiaru emocji. A kolesie tak mają na co dzień i wszystko rozkminiają sami. Co nie zawsze im wychodzi, mimo że próbują.
Co z tym zrobić?
1 Uszanuj fakt, że są rzeczy, o których on nie potrafi mówić i nie wypytuj częściej niż to konieczne. (Oczywiście powinien ci odpowiedzieć na pytanie, czy cię kocha, ale może nie co pół godziny).
2 Nie wyśmiewaj i nie krytykuj, kiedy wreszcie zacznie się przed tobą otwierać. Uwierz, to dukanie i posapywanie ze zwieszoną głową sporo go kosztuje. Więc wysłuchaj go, nawet jeśli gada jakieś straszne głupoty ;-). Pls...

Romantyczny
Zakochany koleś to kompletny wariat. W pozytywnym tego słowa znaczeniu, oczywiście. On jest w stanie zrobić wszystko, żebyś tylko była szczęśliwa. Będzie wstawał o 6. rano, żeby cię np. odebrać z dworca, będzie chodził na romantyczne filmy. Jeden twój uśmiech sprawia, że miś nie może się przestać szczerzyć, a kiedy jesteś smutna, to jakby jemu ktoś wyrwał serce. Chłopak czuje takie przypływy emocji, że aż mu się czasem uszami wylewa. Dlatego wybacz mu nadpobudliwość w twojej obecności: jeśli on spontanicznie przytuli cię tak, że aż zsiniejesz, to dlatego, że nie może cię zjeść, a coś z tym MUSI zrobić, bo inaczej oszaleje. I jeśli go zacznie ponosić, zamiast obrażać się, powiedz spokojnie: ”Słońce moje kochane, możesz mnie puścić?”. On w ten sposób pokazuje, że cię kocha. Jeśli chcesz uniknąć krępujących sytuacji, lepiej podpowiadaj mu, jak może cię uszczęśliwić: np. że lubisz, kiedy nosi za tobą fortepian, bo czasami nachodzi cię, żeby sobie pograć ;-))). I on zrobi dokładnie to, o co poprosisz. Ty będziesz zadowolona, a on cały szczęśliwy, że ty jesteś happy. I tak to się właśnie nakręca.

Co z tym zrobić?
1. Dawaj mu dokładne instrukcje: co powinno się zdarzyć, żeby tobie było dobrze. On się ucieszy, bo z prostymi komunikatami to akurat radzi sobie świetnie. Tylko nie każ mu się wszystkiego domy- ślać, bo wtedy masz jak w banku, że nie trafi. Nie dlatego, że jest głupkiem, tylko dlatego, że nie umie czytać w myślach, a stara się zrobić cokolwiek.
2 Bierz od niego. Wbrew pozorom faceci czują się bardziej kochani, kiedy pozwalasz się kochać. To dla kolesia dowód zaufania, np. ”Tak mi z tobą dobrze, że pozwolę ci mnie pocieszać”.

Zmysłowy
Miłość to także kwestia zmysłów. ciało kolesia na wiele rzeczy reaguje zupełnie inaczej niż twoje. na przykład na dotyk. On jest trochę mniej niż ty wrażliwy na dotyk. Dla ciebie kontakt to przywilej zarezerwowany dla najbliższych, bo każde muśnięcie odczuwasz (w sensie dosłownym) bardzo mocno. A ponieważ faceci są bardziej odporni, szybciej dążą do kontaktu fizycznego z dziewczynami. I czasami przykładają do niego mniejszą wagę. Panowie są także mniej wrażliwi na zapach. Co tłumaczy rozmaite aromaty docierające z męskiej szatni, ale także gorszy ”węch” na ludzi. Dziewczyny są dobre w odczytywaniu emocji i intencji innych, m.in. dlatego, że na przykład kła- miący chłopak ”pachnie” inaczej niż mó- wiący prawdę. Uwaga: z racji tego, że misiek inaczej słyszy, często umykają mu bardzo subtelne różnice w tonie twoich wypowiedzi. Dlatego nie dziw się, kiedy on pomyśli, że łagodne: ”Zrobisz, jak będziesz chciał”, znaczy to samo, co wypowiedziane przez zaciśnięte zęby i ze łzami w oczach: ”Oczywiście, że możesz iść ze swoją przyjaciółką na bilard”. Pamiętaj tylko, że najczęściej ani ty, ani on nie zdajecie sobie z tych różnic sprawy, stąd te nieporozumienia. Staraj się więc rozmawiać ze swoim facetem spokojnie.
Co z tym zrobić?
1. Dotykaj swojego chłopaka dwa razy więcej niż teraz. Na pewno będzie tym zachwycony. Kolesie kochają być przytulani, poklepywani czy muskani.
2. Postaraj się mówić wprost. Szczególnie jeśli chodzi o ważne sprawy. Zminimalizujesz ryzyko nieporozumień. Szybciej się dogadacie, jeśli po prostu powiesz: ”Mógłbyś po mnie przyjechać?”, niż kiedy będziesz wzdychać i robić miny, a na koniec strzelisz ogromnego focha.

Męski
Nie musisz ani sobie, ani innym pokazywać, że jesteś dziewczyną. Prawda? W życiu by ci to nie przyszło do głowy, bo Przecież to oczywiste, że jesteś laską. A koleś na każdym kroku stara się wszystkim dokoła udowadniać, że jest ”męskim” facetem. Chce się zachowywać jak facet, mówić jak facet, myśleć jak facet. Problem polega na tym, że twój luby najczęściej niezbyt dokładnie wie, co to znaczy, więc stara się kopiować zachowanie gwiazdorów, sportowców czy swoich ”męskich” kumpli. To powoduje najczęściej rozmaite kłopoty... Kiedy gościu się zakocha, często ten syndziej męski niż zwykle. Żebyś przypadkiem nie miała wątpliwości. No i żeby kumple wiedzieli, kto w tym związku nosi spodnie. Dlatego twojemu misiowi przy kolegach zwykle odbija. Wtedy miły i ciepły na co dzień słodziak, zaczyna traktować cię jak głupią foczkę. A ciebie to doprowadza po prostu do szału.
Co z tym zrobić?
1. Tłumacz, jak powinien się zachowywać ”twój” chłopak wobec ciebie. Żadnego poklepywania po pupie!
2. Traktuj go jak stuprocentowego faceta. Nie nabijaj się, że ma buty jak dziewczyna, pozwól mu czasem dominować. Mów, jakie cechy ci się w nim podobają (dzięki temu on się pewnie dowie, że w ogóle ma jakieś cechy ;-)). I nie trak-tuj go jak małego dziecka (np. myśląc za niego albo wszystko mu wybaczając), bo on nigdy nie nauczy się, jak to jest być dorosłym gościem.

Inny nie znaczy gorszy!
Pamiętaj, że może i płcie się różnią, ale to nie znaczy, że damski ”tryb odczuwania” jest lepszy. Nie zmuszaj swojego faceta, aby myślał jak twoje koleżanki i przestań wkładać mu do głowy ”jedyny słuszny” sposób widzenia świata. Postaraj się go zrozumieć, wejść w jego buty i popatrzeć na świat jego oczami. Dzięki temu dużo lepiej się dogadacie.

Jak on wyznaje miłość:
1 Nie płacz, błagam, bo oszaleję!
2 Musisz się tak ciągle spotykać z tymi twoimi kolegami?
3 Wygodnie ci, słoneczko?
4 Rany, jaka jesteś ładna...
5 Pójdziesz ze mną na męskie spotkanie z kumplami? (Uwaga! Pożądana odpowiedź to: ”nie”, ale liczy się gest)
6 Jesteś ładniejsza niż Scarlett Johansson, wiesz?
7 Ja tego... eee... wiesz... eee... bardzo cię... eee... lubię...

Oczywiście nie wszystko się sprawdza,ale najczęściej tak jest.... 

Komentarze

1 2 3 ... 36 37 38  Następny»

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 31/07/2018, 21:43

Hello, yup this article is truly good and I have learned lot of things from it about blogging. thanks.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 30/07/2018, 17:37

Good post! We will be linking to this particularly great post on our website. Keep up the good writing.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 30/07/2018, 16:55

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am experiencing problems with your RSS. I don't know why I cannot subscribe to it. Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 27/07/2018, 17:53

This piece of writing will assist the internet people for setting up new web site or even a blog from start to end.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 27/07/2018, 15:15

Admiring the dedication you put into your website and in depth information you present. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same outdated rehashed information. Wonderful read! I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 14/07/2018, 18:14

Tremendous issues here. I'm very happy to peer your article. Thank you a lot and I'm looking ahead to contact you. Will you please drop me a mail?

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 13/07/2018, 05:55

It's difficult to find experienced people for this topic, however, you sound like you know what you're talking about! Thanks

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 11/07/2018, 20:39

Hi, constantly i used to check website posts here in the early hours in the morning, since i like to learn more and more. Tumblr

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft | 01/07/2018, 20:56

My spouse and I stumbled over here from a different web page and thought I should check things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking over your web page yet again.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 26/06/2018, 22:00

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you! By the way, how can we communicate? Minecraft free to play 2018

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 26/06/2018, 12:26

What i do not understood is if truth be told how you're no longer really a lot more neatly-liked than you might be now. You are very intelligent. You realize therefore considerably on the subject of this matter, produced me for my part consider it from a lot of numerous angles. Its like men and women don't seem to be involved except it's one thing to accomplish with Lady gaga! Your individual stuffs excellent. Always take care of it up! Minecraft free to play 2018

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft free to play 2018 | 25/06/2018, 06:33

I was recommended this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You're wonderful! Thanks!

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 25/06/2018, 04:36

Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your next write ups thank you once again. Minecraft free to play 2018

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft free to play 2018 | 24/06/2018, 18:20

Great blog here! Additionally your site lots up fast! What web host are you the use of? Can I am getting your affiliate hyperlink on your host? I desire my site loaded up as fast as yours lol

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 24/06/2018, 12:11

I_m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. Cheers minecraft free to play 2018

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 24/06/2018, 03:22

I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz respond as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. thanks minecraft free to play 2018

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

minecraft free download 2018 | 20/06/2018, 13:30

I will immediately snatch your rss feed as I can't in finding your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you've any? Kindly let me recognize in order that I may just subscribe. Thanks.

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 19/06/2018, 05:36

Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly. minecraft free download 2018

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

tinyurl.com | 19/06/2018, 05:35

Hey exceptional website! Does running a blog like this require a massive amount work? I have absolutely no expertise in coding but I was hoping to start my own blog soon. Anyways, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share. I know this is off subject nevertheless I simply wanted to ask. Thanks a lot! minecraft free download 2018

Co czuje zakochany chopak? | Porady :)

http://tinyurl.com/y9p92fg7 | 18/06/2018, 06:38

It's awesome designed for me to have a website, which is good for my know-how. thanks admin minecraft free download 2018
Dodaj komentarz
 authimage
1 2 3 ... 36 37 38  Następny»

Kim jestem?

aniolekdiabelek

Jeżeli ktoś chce popisać ze mną osobiście to niech pisze na moje GG: 35491784.Chętnie pomogę i poznam nowych ludzi:> Bardzo proszę o komentowanie.

kalendarz

  • « Październik 2008 »
    Pn Wt Śr Cz Pt Sb Nd
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    

szukaj


ostatnio...

archiwum

Kategorie

Syndicate

    RSS 0.90 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 0.3

Tagi



RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.